Всесвітня
історія. Інтегрований курс.
6 клас
№
|
Тема
|
Дата
|
При-ка
|
I семестр
Повторення і
вступ
|
|||
1.
|
Що вивчає історія Стародавнього світу
|
|
|
2.
|
Практичне заняття. Як здійснюють відлік часу в історії Стародавнього
світу
|
|
|
Розділ І. Життя людей за первісних часів
|
|||
3.
|
Як і коли з’явилися на Землі прадавні люди
|
|
|
4.
|
Як відбувалось господарювання первісної людини
|
|
|
5.
|
Як було організовано життя суспільства за первісних часів
|
|
|
6.
|
У чому особливості організації влади за первісних часів
|
|
|
7.
|
Як за первісних часів виникали мистецтво та релігійні вірування
|
|
|
8.
|
Практичне заняття. Де і як жили первісні на території сучасної України.
|
|
|
9.
|
Яку археологічну культуру називають трипільською
|
|
|
10.
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Повторення і
вступ. Життя людей за первісних часів»
|
|
|
Розділ ІІ. Цивілізації Стародавнього Сходу
Тема 1. Стародавній Єгипет
|
|||
11.
|
У чому особливості природи і господарства Стародавнього
Єгипту
|
|
|
12.
|
Якою була структура держави і
суспільства в Стародавньому Єгипті
|
|
|
13.
|
Як відбувався розквіт і занепад
Єгипетської держави в ІІ тис. до н.е.
|
|
|
14.
|
Що відкрила світу культура Стародавнього Єгипту
|
|
|
15.
|
Практичне заняття. У чому
особливості релігії і міфів Стародавнього Єгипту
|
|
|
16.
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Давній Єгипет»
|
|
|
Тема 2. Цивілізації Передньої та Центральної Азії. Кімерійсько –
скіфський світ
|
|||
17.
|
У чому особливості розвитку держав Дворіччя
|
|
|
18.
|
Як розвивались у давнину Фінікія й Палестина
|
|
|
19.
|
Якою була Передня Азія в І тис. до н.е.
|
|
|
20.
|
Хто і як проживав на території сучасної України в
залізному віці
|
|
|
21.
|
Практичне заняття. Що Геродот писав про скіфів
|
|
|
22.
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень
учнів із теми «Цивілізації Передньої та Центральної Азії. Кімерійсько
– скіфський світ»
|
|
|
Тема 3. Стародавні Індія та Китай
|
|||
23.
|
У чому особливості цивілізації
Стародавньої Індії
|
|
|
24.
|
Якими були суспільний устрій, релігія та повсякденне життя Стародавньої
Індії
|
|
|
25.
|
У чому особливості розвитку
Стародавнього Китаю
|
|
|
26.
|
Давньокитайські імперії
|
|
|
27.
|
Практичне заняття. Як у Стародавньому Китаї розвивались наукові знання,
писемність та освіта
|
|
|
28.
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Стародавні Індія та
Китай»
|
|
|
29.
|
Повторення «Життя людей
за первісних часів»
|
|
|
30.
|
Повторення «Цивілізації
Стародавнього Сходу»
|
|
|
ІІ семестр
Розділ ІІІ Історія Стародавньої Греції
Тема 1. Становлення античної грецької цивілізації
|
|||
31.
|
Якими були природа і населення Стародавньої Греції
|
|
|
32.
|
У чому особливості Мінойської та Ахейської палацових цивілізацій
|
|
|
33.
|
Що можна дізнатись про давньогрецьке суспільство з поем Гомера
|
|
|
34.
|
Практичне заняття. Як давньогрецька міфологія і релігія відображали
світосприйняття людей
|
|
|
35.
|
Як розвивалась Греція у VIII-VI ст. до н.е.
|
|
|
36.
|
У чому значення Великої грецької колонізації
|
|
|
37.
|
Як відбувалось становлення Афінського поліса
|
|
|
38.
|
Практичне заняття. У чому особливості Спартанської держави, побут і
виховання спартанців
|
|
|
39.
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Становлення
античної грецької цивілізації»
|
|
|
Тема 2. Антична грецька цивілізація класичної доби
|
|||
40.
|
Яким був перебіг греко – перських війн
|
|
|
41.
|
Як в Афінах утверджувалась демократія
|
|
|
42.
|
У чому особливість господарювання і повсякденного життя у Стародавній
Греції V ст. до н.е.
|
|
|
43.
|
Яку роль відігравала наука, освіта і спорт в Афінському полісі
|
|
|
44.
|
У чому полягала причина піднесення Македонії
|
|
|
45.
|
Практичне заняття. У чому значення давньогрецького мистецтва
|
|
|
46.
|
Урок контролю і
корекції навчальних досягнень учнів із теми
«Антична грецька цивілізація класичної доби»
|
|
|
Тема 3. Доба еллінізму
|
|||
47.
|
Практичне заняття. Що можна дізнатись про особистість Александра Великого
за історичними джерелами
|
|
|
48.
|
У чому сутність еллінізму й особливості елліністичних держав
|
|
|
49.
|
Як за елліністичної доби розвивалась культура
|
|
|
50.
|
Практичне заняття. Яким було господарське, суспільне та духовне життя в
античних полісах Північного Причорномор’я
|
|
|
51.
|
Урок контролю і
корекції навчальних досягнень учнів із теми
«Доба еллінізму»
|
|
|
Розділ IV Історія
Стародавнього Риму
Тема 1. Стародавній Рим за
царської та республіканської доби
|
|||
52.
|
Як виник Рим
|
|
|
53.
|
Якою була Римська республіка в V – ІІІ ст. до н.е.
|
|
|
54.
|
Як утворилась Римська середземноморська держава
|
|
|
55.
|
Якими були релігія і традиції давніх римлян
|
|
|
56.
|
У чому особливість суспільно – політичної боротьби в Римі в ІІ-І ст. до
н.е.
|
|
|
57.
|
Як з’явився перший тріумвірат і чому було встановлено диктатуру
Цезаря
|
|
|
58.
|
Практичне заняття. Як скласти історичний портрет Цезаря
|
|
|
59.
|
Урок контролю і
корекції навчальних досягнень учнів із теми «Стародавній Рим за царської та
республіканської доби»
|
|
|
Тема 2 Римська імперія
|
|||
60.
|
Як і коли розпочався період імперії
|
|
|
61.
|
Яким було повсякденне життя римлян
|
|
|
62.
|
У чому особливість Римської імперії в ІІІ – на початку IV ст.
|
|
|
63.
|
Коли і як виникло християнство
|
|
|
64.
|
Практичне заняття. У чому цінність культури
Стародавнього Риму
|
|
|
65.
|
Чому занепала Західна Римська імперія
|
|
|
66.
|
Практичне заняття. Що можна дізнатися з історичних
джерел про господарське та суспільне життя і духовний світ давніх слов’ян
|
|
|
67.
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Римська
імперія»
|
|
|
68.
|
Узагальнення до курсу: «Внесок народів стародавнього
світу в історію людства. Роль стародавнього періоду в історії України»
|
|
|
69.
|
Повторення теми «Історія Стародавньої Греції»
|
|
|
70.
|
Повторення теми «Історія Стародавнього Риму»
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар