Всесвітня історія. Інтегрований курс.
6 клас

Тема
Дата

При-ка
I семестр
Повторення і вступ 
1.       
Що вивчає історія Стародавнього світу


2.       
Практичне заняття. Як здійснюють відлік часу в історії Стародавнього світу


Розділ І. Життя людей за первісних часів
3.       
Як і коли з’явилися на Землі прадавні люди


4.       
Як відбувалось господарювання первісної людини


5.       
Як було організовано життя суспільства за первісних часів


6.       
У чому особливості організації влади за первісних часів


7.       
Як за первісних часів виникали мистецтво та релігійні вірування


8.       
Практичне заняття. Де і як жили первісні на території сучасної України.


9.       
Яку археологічну культуру називають трипільською


10.  
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Повторення і вступ. Життя людей за первісних часів»


Розділ ІІ. Цивілізації Стародавнього Сходу
Тема 1. Стародавній Єгипет
11.  
У чому особливості природи і господарства Стародавнього Єгипту


12.  
Якою була структура держави і суспільства в Стародавньому Єгипті


13.  
Як відбувався розквіт і занепад Єгипетської держави в ІІ тис. до н.е.


14.  
Що відкрила світу  культура Стародавнього Єгипту


15.  
Практичне заняття. У чому особливості релігії і міфів Стародавнього Єгипту


16.  
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Давній Єгипет»


Тема 2. Цивілізації Передньої та Центральної Азії. Кімерійсько – скіфський світ
17.  
У чому особливості розвитку держав Дворіччя


18.  
Як розвивались у давнину Фінікія й Палестина


19.  
Якою була Передня Азія в І тис. до н.е.


20.  
Хто і як проживав на території сучасної України в залізному віці


21.  
Практичне заняття. Що Геродот писав про скіфів


22.  
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Цивілізації Передньої та Центральної Азії. Кімерійсько – скіфський світ»


Тема 3. Стародавні Індія та Китай
23.  
У чому особливості цивілізації Стародавньої Індії


24.  
Якими були суспільний устрій, релігія та повсякденне життя Стародавньої Індії


25.  
У чому особливості розвитку Стародавнього Китаю


26.  
Давньокитайські імперії


27.  
Практичне заняття. Як у Стародавньому Китаї розвивались наукові знання, писемність та освіта


28.  
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Стародавні Індія та Китай»


29.  
Повторення «Життя людей за первісних часів»


30.  
Повторення «Цивілізації Стародавнього Сходу»


ІІ семестр
Розділ ІІІ Історія Стародавньої Греції
Тема 1. Становлення античної грецької цивілізації
31.  
Якими були природа і населення Стародавньої Греції


32.  
У чому особливості Мінойської та Ахейської палацових цивілізацій


33.  
Що можна дізнатись про давньогрецьке суспільство  з поем Гомера


34.  
Практичне заняття. Як давньогрецька міфологія і релігія відображали світосприйняття людей


35.  
Як розвивалась Греція у VIII-VI ст. до н.е.


36.  
У чому значення Великої грецької колонізації


37.  
Як відбувалось становлення Афінського поліса


38.  
Практичне заняття. У чому особливості Спартанської держави, побут і виховання спартанців


39.  
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Становлення античної грецької цивілізації»


Тема 2. Антична грецька цивілізація класичної доби
40.  
Яким був перебіг греко – перських війн


41.  
Як в Афінах утверджувалась демократія


42.  
У чому особливість господарювання і повсякденного життя у Стародавній Греції V ст. до н.е.


43.  
Яку роль відігравала наука, освіта і спорт в Афінському полісі


44.  
У чому полягала причина піднесення Македонії


45.  
Практичне заняття. У чому значення давньогрецького мистецтва


46.  
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Антична грецька цивілізація класичної доби»


Тема 3.  Доба еллінізму
47.  
Практичне заняття. Що можна дізнатись про особистість Александра Великого за історичними джерелами


48.  
У чому сутність еллінізму й особливості елліністичних держав


49.  
Як за елліністичної доби розвивалась культура


50.  
Практичне заняття. Яким було господарське, суспільне та духовне життя в античних полісах Північного Причорномор’я


51.  
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Доба еллінізму»


Розділ IV Історія Стародавнього Риму
Тема 1.  Стародавній Рим за царської та республіканської доби
52.  
Як виник Рим


53.  
Якою була Римська республіка в V – ІІІ ст. до н.е.


54.  
Як утворилась Римська середземноморська держава


55.  
Якими були релігія і традиції давніх римлян


56.  
У чому особливість суспільно – політичної боротьби в Римі в ІІ-І ст. до н.е.


57.  
Як з’явився перший тріумвірат і чому було встановлено диктатуру Цезаря 


58.  
Практичне заняття. Як скласти історичний портрет Цезаря


59.  
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Стародавній Рим за царської та республіканської доби»


Тема 2 Римська імперія
60.  
Як і коли розпочався період імперії


61.  
Яким було повсякденне життя римлян


62.  
У чому особливість Римської імперії в ІІІ – на початку IV ст.


63.  
Коли і як виникло християнство


64.  
Практичне заняття. У чому цінність культури Стародавнього Риму


65.  
Чому занепала Західна Римська імперія


66.  
Практичне заняття. Що можна дізнатися з історичних джерел про господарське та суспільне життя і духовний світ давніх слов’ян


67.  
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Римська імперія»


68.  
Узагальнення до курсу: «Внесок народів стародавнього світу в історію людства. Роль стародавнього періоду в історії України»


69.  
Повторення теми «Історія Стародавньої Греції»


70.  
Повторення теми «Історія Стародавнього Риму»


Немає коментарів:

Дописати коментар