Правознавство.
9 клас
№
|
Зміст
навчального матеріалу
|
Дата
|
При-ка
|
|||
ВСТУП ДО «ОСНОВ ПРАВОЗНАВСТВА» (1 ГОД.)
|
||||||
1
|
Право і
закони в житті людини і суспільства (з
курсів історії).
Зміст,
завдання і структура курсу. Побудова
підручника. Додаткова навчальна література, електронні та Інтернет-ресурси.
|
|||||
РОЗДІЛ 1. ОСНОВИ ТЕОРІЇ ДЕРЖАВИ І ПРАВА (4
ГОД.)
|
||||||
2
|
Держава
Причини виникнення держави. Поняття й ознаки держави. Державний лад.
Форми держави. Державна влада. Функції держави.
|
|||||
3
|
Держава Причини виникнення держави.
Поняття й ознаки держави. Державний лад. Форми держави. Державна влада.
Функції держави.
|
|||||
4
|
Соціальні норми. Право Поняття і види соціальних норм.
Поняття та ознаки права. Джерела права. Система права та її елементи.
|
|||||
5
|
Практичне заняття. Соціальні норми в житті людей
|
|||||
РОЗДІЛ 2. ПРАВОВІДНОСИНИ. ПРАВОПОРУШЕННЯ.
ЮРИДИЧНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ (4 ГОД.)
|
||||||
6
|
Правовідносини. Склад правовідносин. Підстави
виникнення, зміни і припинення правовідносин.
|
|||||
7
|
Правопорушення: поняття, склад, види.
|
|||||
8
|
Юридична відповідальність:
поняття, підстави, види.
|
|||||
9
|
Практичне заняття. Обставини, що виключають шкідливість
(суспільну небезпеку) діяння.
|
|||||
10
|
Узагальнення
(1 год.)
|
|||||
РОЗДІЛ 3. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ЛЮДИНИ І ДЕРЖАВИ (5
ГОД.)
|
||||||
11
|
Конституція – Основний Закон держави Поняття
Основного закону держави. Структура Конституції України. Повноваження Конституційного
Суду України.
|
|||||
12
|
Людина, особа, громадянин Правова
характеристика понять «людина», «особа», «громадянин». Права і свободи
людини. Громадянство України.
|
|||||
13
|
Конституційні
права, свободи та обов’язки людини і громадянина. Механізми захисту прав
та свобод людини і громадянина в Україні.
|
|||||
14
|
Особливості
організації державної влади і місцевого самоврядування в Україні Органи
державної влади в Україні. Місцеве самоврядування в Україні.
|
|||||
15
|
Практичне заняття. Звернення громадян
|
|||||
16
|
Узагальнення
(1 год.)
|
|||||
РОЗДІЛ 4. НЕПОВНОЛІТНІ ЯК СУБ’ЄКТИ ЦИВІЛЬНИХ,
СІМЕЙНИХ, ТРУДОВИХ, АДМІНІСТРАТИВНИХ І КРИМІНАЛЬНИХ ПРАВОВІДНОСИН
(11
ГОД.)
|
||||||
17
|
Неповнолітні як учасники цивільних правовідносин Цивільна
правоздатність і цивільна дієздатність. Обсяг цивільної правосуб’єктності
неповнолітніх.
|
|||||
18
|
Практичне заняття. Власність неповнолітніх.
|
|||||
19
|
Практичне
заняття. Захист
прав споживачів. Особливості електронного продажу й операцій із кредитною
карткою.
|
|||||
20
|
Неповнолітні
як учасники сімейних правовідносин Сім’я. Шлюб. Взаємні права й обов’язки батьків і
дітей.
Державні органи з охорони прав
дітей.
|
|||||
21
|
Неповнолітні
як учасники сімейних правовідносин Сім’я. Шлюб. Взаємні права й обов’язки батьків і
дітей.
Державні органи з охорони прав
дітей.
|
|||||
22
|
Практичне
заняття. Влаштування
дітей, позбавлених батьківського піклування.
|
|||||
23
|
Неповнолітні
як учасники трудових правовідносин Прийняття на роботу неповнолітніх. Робочий час і
час відпочинку неповнолітніх. Оплата праці. Особливості розірвання трудового
договору з неповнолітніми.
Охорона праці неповнолітніх.
|
|||||
24
|
Практичне
заняття. Працевлаштування неповнолітніх.
|
|||||
25
|
Адміністративна
відповідальність неповнолітніх Адміністративні правопорушення. Адміністративна
відповідальність неповнолітніх.
|
|||||
26
|
Кримінальна
відповідальність неповнолітніх Злочини. Кримінальний проступок. Кримінальна відповідальність неповнолітніх.
|
|||||
27
|
Практичне
заняття. Особливості
адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх.
|
|||||
28
|
Узагальнення (1 год.)
|
|||||
РОЗДІЛ 5. ЯКЩО ПРАВО - ЦЕ ПРОФЕСІЯ (4 ГОД.)
|
||||||
29
|
Юристи в нашому житті. Професія «юрист».
|
|||||
30
|
Юристи в нашому житті. Професія «юрист».
|
|||||
31
|
Нова українська поліція Поліцейські (патрульні, дільничні офіцери поліції).
|
|||||
32
|
Практичне заняття Ігровий суд
|
|||||
33
|
Узагальнення (1 год.)
|
|||||
34, 35
|
Резерв (2 год.)
|
|||||
Немає коментарів:
Дописати коментар