Всесвітня історія. 8 клас
№
|
Тема
|
Дата
|
При-ка
|
1
|
Вступ. Середні віки в історії
людства. Поняття і періодизація Нового
часу, Ранньомодерної доби.
|
|
|
Розділ І. Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних
відносин
|
|||
2
|
Відкриття європейців
|
|
|
3
|
Завоювання Нового Світу
|
|
|
4
|
Матеріальний світ і суспільство
|
|
|
5
|
Повсякденне життя Західної Європи
|
|
|
6
|
Практичне заняття (на вибір вчителя). Наслідки Великих географічних відкриттів для історії людства /
Цивілізації доколумбової Америки
|
|
|
7
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Великі
географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин»
|
|
|
Розділ ІІ. Високе Відродження. Реформація в Західній Європі
|
|||
8
|
Гуманізм. Високе Відродження
|
|
|
9
|
Зародження культури бароко. Становлення нової
європейської науки
|
|
|
10
|
Практичне заняття (на вибір вчителя): Гуманістичні ідеї в творах Е.Роттердамського / Ідеї гуманізму в шедеврах
Високого Відродження
|
|
|
11
|
Реформація в Німеччині
|
|
|
12
|
Поширення Реформації та Контрреформація
|
|
|
13
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Високе
Відродження. Реформація в Західній Європі»
|
|
|
Розділ ІІІ. Держави Західної
Європи у ХVІ — ХVІІ ст.
|
|||
14
|
Становлення абсолютної монархії у Франції
|
|
|
15
|
Завершення формування абсолютної монархії у Франції
|
|
|
ІІ СЕМЕСТР
|
|||
16
|
Англія у XVI ст.
|
|
|
17
|
Англійська революція
|
|
|
18
|
Іспанія в XVІ ст. Національно-визвольна
боротьба в Нідерландах
|
|
|
19
|
Практичне заняття (на вибір вчителя): Розвиток монархічних форм правління у країнах Західної Європи / Образ
абсолютного монарха країн Західної Європи.
|
|
|
20
|
Міжнародні відносини у XVI — першій половині
XVII ст. Тридцятилітня війна 1618—1648 рр.
|
|
|
21
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Держави
Західної Європи у ХVІ — ХVІІ ст.»
|
|
|
Розділ ІV. Османська імперія. Країни Східної Європи у ХVІ — першій
половині ХVІІІ ст.
|
|||
22
|
Османська імперія
|
|
|
23
|
Річ Посполита
|
|
|
24
|
Московська держава
|
|
|
25
|
Поява Російської імперії
|
|
|
26
|
Урок контролю і
корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Османська імперія. Країни
Східної Європи у ХVІ — першій половині ХVІІІ ст.»
|
|
|
Розділ V. Епоха Просвітництва
|
|||
27
|
Просвітництво і промислова революція
|
|
|
28
|
Освічений абсолютизм
|
|
|
29
|
Міжнародні відносини XVIII ст.
|
|
|
30
|
Англійські колонії в Північній Америці. Війна за незалежність (1775—1783
рр.). Утворення США
|
|
|
31
|
Практичне заняття
(на вибір вчителя):
Особливості державного устрою США /
Повсякденне життя в країнах Західної Європи у ХVІІІ ст.
|
|
|
32
|
Урок контролю і
корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Епоха Просвітництва»
|
|
|
Розділ VІ. Східний світ в ХVІ –ХVІІІ ст.
|
|||
33
|
Китай та Японія в XVI—XVIIІ ст.
|
|
|
34
|
Індія та Персія в XVI—XVIIІ ст.
|
|
|
35
|
Узагальнення до
курсу: «Ранній Новий час в історії людства»
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар