Всесвітня історія. 9 клас
№
|
Тема
уроку
|
Дата
|
Прим-ка
|
|
1
|
Повторення. Людство в епоху Нового часу.
|
|
|
|
2
|
Вступ.
Ознайомлення учнів із завданнями і структурою курсу. Побудова
підручника. Додаткова навчальна література та електронні ресурси.
Світ наприкінці ХVІІІ — у ХІХ ст.
Періодизація Нової історії. Загальна
характеристика змін у господарюванні, політичному житті, утвердження
парламентаризму, розвитку духовної сфери суспільства.
Вхідне діагностичне оцінювання за 8 клас
|
|
|
|
РОЗДІЛ
1. ЄВРОПА В ЧАС ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ
ТА НАПОЛЕОНІВСЬКИХ ВІЙН
|
||||
3
|
Початок
Великої французької революції кінця XVIII ст. Криза
«старого порядку» (французьке суспільство наприкінці ХVІІІ ст., доба
Просвітництва). Практична робота: на
основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет діяча Французької
революції (на вибір учителя/учительки).
|
|
|
|
4
|
Завершення Великої французької революції кінця XVIII ст.
Французька революція кінця XVIII ст.
|
|
|
|
5
|
Консульство та
Імперія у Франції. Наполеон
Бонапарт. Історичне значення Французької революції. Віденський конгрес.
Священний союз.
|
|
|
|
6
|
Практичне
заняття: підготувати
есе на тему «Права людини і громадянина в якобінській Франції», «Утвердження
принципів громадянського рівноправ’я: від Декларації прав людини і
громадянина до Цивільного кодексу Наполеона» та ін.;
|
|
|
|
7
|
Урок
контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Європа
в час Французької революції та наполеонівських війн.»
|
|
|
|
РОЗДІЛ
2. ЄВРОПА ТА АМЕРИКА В ДОБУ РЕВОЛЮЦІЙ І
НАЦІОНАЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ (1815–1870 РР.)
|
||||
8
|
Початок
становлення індустріального суспільства Індустріальна
революція у країнах Західної Європи та її наслідки. Парламентаризм. Спроби
осмислення нової дійсності. Консерватизм, лібералізм, соціалізм. Національна
ідея (націоналізм).
|
|
|
|
9
|
Практичне
заняття: Повсякденне життя. підготувати аналітичну записку (після
пояснень учителя і відповідно до запропонованої ним схеми) про суспільні
наслідки індустріальної революції, зміни в житті та побуті різних верств
населення в ХІХ ст., інше (на вибір учителя/учительки);
|
|
|
|
10
|
Велика
Британія Парламентські реформи у Великій
Британії. Чартизм. Велика Британія – «майстерня світу». Зовнішня і
колоніальна політика Великої Британії.
|
|
|
|
11
|
Франція.
Бельгійська революція. Франція у
період Реставрації Бурбонів. Революція 1830 р. Липнева монархія.
|
|
|
|
12
|
Автрійська
та Російська імперії. Росія у першій половині ХІХ ст. Австрійська
імперія доби Клемента фон Меттерніха. Суспільні рухи в Російській імперії в
першій половині ХІХ ст.
|
|
|
|
13
|
Революції
1848–1849 рр. «Весна народів». Революції
1848–1849 рр. в Західній і Центральній Європі. Національні рухи слов’янських
народів.
|
|
|
|
14
|
Об’єднання
Німеччини та Італії. Практична робота: на основі
аналізу доступних джерел укласти історичний портрет лідера національного руху
(на вибір учителя/учительки).
|
|
|
|
15
|
Сполучені
Штати Америки Громадянська війна у США і
Реконструкція Півдня. Утворення незалежних держав у Латинській
Америці (оглядово).
|
|
|
|
16
|
Урок контролю і корекції навчальних
досягнень учнів із розділу «Європа та Америка
в добу революцій і національного об’єднання (1815–1870 рр.)».
|
|
|
|
РОЗДІЛ
3. МОДЕРНІЗАЦІЯ КРАЇН ЄВРОПИ ТА АМЕРИКИ
В ОСТАННІЙ ТРЕТИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТ. ПРОБУДЖЕННЯ АЗІЇ
|
||||
17
|
Основні
тенденції соціально-економічного і політичного розвитку провідних країн
Західної Європи та Америки Монополізація
економіки. Зростання ролі держави в суспільному житті. Завершення формування
індустріального суспільства в розвинених країнах світу.
|
|
|
|
18
|
Практичне
заняття
Суперечливі наслідки колоніальної політики для метрополій і країн Азії та
Африки (на підставі доступних текстових і візуальних джерел підготувати
замітку (репортаж)
|
|
|
|
19
|
Франція Франко-прусська
війна та її наслідки. Третя Республіка у Франції. Жорж Клемансо.
|
|
|
|
20
|
Німеччина
Німецька імперія. Канцлерство Отто фон Бісмарка. Перехід Німеччини до
«світової політики».
|
|
|
|
21
|
Велика
Британія Втрата Великою Британією
промислової першості. Посилення колоніальної експансії.
|
|
|
|
22
|
Практичне
заняття
укласти порівняльну таблицю реформаторських заходів, що їх здійснювали під
впливом модернізаційних процесів у ХІХ і на початку ХХ ст. уряди
Росії, Австро-Угорщини, Німеччини, Франції, Великої Британії, Італії (на
вибір учителя/учительки);
|
|
|
|
23
|
Сполучені
Штати Америки Ліберальні реформи Девіда Ллойд
Джорджа. Економічне піднесення США. Антитрестівське законодавство.
Експансіонізм. Режим сегрегації в південних штатах. «Справедливий курс»
Теодора Рузвельта. «Нова демократія» Томаса Вудро Вільсона
|
|
|
|
24
|
Російська
імперія «Великі реформи» в Росії.
Зовнішня і колоніальна політика Російської імперії. Революція 1905–1907 рр.
Столипінські реформи.
|
|
|
|
25
|
Австро-Угорщина
– дуалістична монархія. Утворення
нових незалежних держав на Балканах.
|
|
|
|
26
|
Японія Доба
Мейдзі» в Японській імперії. Початок японської територіальної експансії.
|
|
|
|
27
|
Китай Сунь
Ятсен. Сіньхайська революція.
|
|
|
|
28
|
Спроби
модернізації Османської імперії.
|
|
|
|
29
|
Урок
контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Модернізація
країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст.
Пробудження Азії».
|
|
|
|
РОЗДІЛ
4. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ (ДРУГА ПОЛОВИНА
ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТ.)
|
||||
30
|
Міжнародні
відносини наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст. Міжнародні
відносини наприкінці ХІХ ст. Утворення військово-політичних блоків – Троїстий
союз і Антанта. Початок боротьби за переділ колоніального світу. Міжнародні
кризи та збройні конфлікти на початку ХІХ ст. Україна в геополітичних
планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі
ХІХ–ХХ ст. Практична робота: простежити
(за доступними історичними джерелами) динаміку міжнародних відносин у другій
половині ХІХ – на початку ХХ ст., результати міркувань представити в
резюме.
|
|
|
|
РОЗДІЛ
5. РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ І ПОВСЯКДЕННЕ
ЖИТТЯ (КІНЕЦЬ ХVІІІ – ПОЧАТОК ХХ СТ.)
|
||||
31
|
Наука і
техніка ХІХ ст.
Урізноманітнення форм і напрямів освіти.
Університет як автономна інституція. Поява вищих навчальних закладів
технічного профілю. Наукові й технічні досягнення. Література та мистецтво. Практична
робота: зібрати й
укласти в таблиці перелік фактів, які свідчать про зародження в ХІХ ст.
масової культури / масового виробництва.
|
|
|
|
32
|
Література
та мистецтво ХІХ ст. Зародження масової культури. Масове
виробництво. Науково-технічна революція зламу ХІХ–ХХ ст. та її вплив на
людину й суспільства. людей на початку
ХХ ст.»
|
|
|
|
33
|
Практичне
заняття підготувати
презентацію «Повсякденне життя людей на початку ХХ ст.»;Зміни
у вигляді міст і сіл. Одяг. Індустріальні та традиційні суспільства.
Емансипація.
|
|
|
|
34
|
Урок
контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Міжнародні
відносини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)» та «Розвиток культури і
повсякденне життя (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.)».
|
|
|
|
35
|
Узагальнення
до курсу. Основні ідеї, здобутки,
виклики «довгого» ХІХ століття
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар